TATLI BLOGGER ÖDÜLÜM



Sevgili blog arkadasim Meral ( Pasta Marzipan )beni bu ödüle layik görmüs.Kendisine cok cok tesekkür ediyorum.

Aslında bu ödülü bende tüm blog arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum ama kural gereği 10 kişiyi seçmem gerekiyor ne yazikki............

Kurallar :


1) Bu ödülü 10 tatlı blogger'a gönderin.

2) Bu ödülle ilgili bir post yazın fotoyu ve ödülü göndereni yazın.

3) Ödülü blogunuza koyun.

4) Ödüllendirdiğiniz 10 kişiyi yorumla bilgilendirin

Sectigim bloglar;

Pembe Tatlar

Damak Tadi

Melegin Marifetleri

Pasta Sehri

Narice

Mimosa Cafe

Kizilcik Surubu

Pasta Dantela

Tarifsiz Tarifler

Bir Dilim Düs

5 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...
20 Mayıs 2010 22:54

Canımmm merhaba tebrik ediyorum...

Ayrıca benide düşündüğün için çokk teşekkür ediyorum canım hemen ismini ekliyorum :)

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...
22 Mayıs 2010 15:22

Merhabalar,
Ayşe Yaman'ın sponsorluğun da yaman etkinlikler çerçevisin de KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizde davetlimsiniz. Ayrıntılar için http://mutfaktayimm.blogspot.com adresim'den bana ulaşabilirsiniz. Harika tarif ve fotoğrafınızı bekliyorum...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...
24 Mayıs 2010 08:18

Canim, ödül icin cok sevindim, cok tesekkür ediyorum sana.
Sevgilerimi gönderiyorum.

nurşen dedi ki...
8 Haziran 2010 03:10

Sevgili arkadaşlarım,blogcanlarım Blogkulübü'nde 15 gün sürecek olan Yemekteyiz etkinliği başlıyor, etkinlikte evsahipliğini ben ( http://nursen-yemek.blogspot.com/ ) yapacağım.Konuklara ikram edeceğimiz yemekler sizin elemeğiniz olacak.Yemek tariflerinizi 'Blog Kulübü Yemekteyiz etkinliğine' göndererek kendi sitenizde yayınlayıp,bana haber vererek etkinliğimize katılabilirsiniz.Bende yemek tariflerinizi resimleri + sitenizin linkiyle benim bloğumda, bir menü oluştuğunda yemeklerinizin resimleri + sitenizin linkiyle Blog Kulübünde yayınlayacağım.Yemek tarifleri 6 kategoriden oluşacak,isterseniz sadece bir kategoriye,isterseniz bütün kategorilere tarif gönderebilirsiniz. Yemek tarifleri için kategoriler şöyle ;
1) ÇORBA
2) APERATİF
3) SALATA
4) ANA YEMEK
5) ZEYTİNYAĞLI
6) TATLI
Bu devatiyeyi okuyan bütün blogcanlarımı etkinliğe davet ediyorum

PASTA DANTELA dedi ki...
21 Temmuz 2010 12:41

Merhabalar uzun süredir bilgisayardan uzak olduğum için ödülünüzü alamadım size çok teşekkür ediyorum ...kasım ayına kadar yokum inşallah çalıştığım yerdeki mutfak şeflerinden yeni pastalarla ve yeni tariflerle geri döneceğim.sevgi ile kalın sevgi ile kalın...